(İsfanbul Tema Park)
İstanbul’a ailece Gelipte gidilecek yerlerden olmazsa olmaz bir eğlence merkezi
Oldukça eğlenceli ve güzel bir gün geçirdik
(İsfanbul Tema Park)
Hiç sorun yaşamasan iyi bir gün geçirdik
Teşekkürler
(İsfanbul Tema Park)
Harika eğlendik
(İsfanbul Tema Park)
Gösterilen ilgi ve alakadan gayet memnun kaldık ilgi ve göstermiş olduğunuz güler yüzler için çalışmakta bulunan tüm ekip arkadaşlarına teşekkür ederiz :)
(İsfanbul Tema Park)
Çok beğendim
(İsfanbul Tema Park)
Kesinlikle gidilmesi ve gezilmesi gereken bir yer. Hem eğlenmek için hem de gezmek için çok güzel bir deneyim oldu. Üstteki girişin oradaki Nefeskesen'i sadece gerçek cesurlar denesin.
(İsfanbul Tema Park)
Çok iyisiniz
(İsfanbul Tema Park)
kesinlikle tavsiye ederim. kampanya müthiş
(İsfanbul Tema Park)
Vialand'in yeni hali böyle daha iyi olmuş. Nefes kesen ve Vikingi çok beğendim, Vikinge girerken çok fazla ıslanmak isterseniz kesinlikle en önde kenara oturun. İçeride restoranlar mevcut. Çocukla gidecekseniz en az 100cm olmasına dikkat edin, yoksa bir çok aktiviteye binemez.
(İsfanbul Tema Park)
Söylendiği gibi.
Sonraki Yorumlar