İstanbul’a ailece Gelipte gidilecek yerlerden olmazsa olmaz bir eğlence merkezi
Oldukça eğlenceli ve güzel bir gün geçirdik
Hiç sorun yaşamasan iyi bir gün geçirdik
Teşekkürler
Gösterilen ilgi ve alakadan gayet memnun kaldık ilgi ve göstermiş olduğunuz güler yüzler için çalışmakta bulunan tüm ekip arkadaşlarına teşekkür ederiz :)
Kesinlikle gidilmesi ve gezilmesi gereken bir yer. Hem eğlenmek için hem de gezmek için çok güzel bir deneyim oldu. Üstteki girişin oradaki Nefeskesen'i sadece gerçek cesurlar denesin.
kesinlikle tavsiye ederim. kampanya müthiş
Vialand'in yeni hali böyle daha iyi olmuş. Nefes kesen ve Vikingi çok beğendim, Vikinge girerken çok fazla ıslanmak isterseniz kesinlikle en önde kenara oturun. İçeride restoranlar mevcut. Çocukla gidecekseniz en az 100cm olmasına dikkat edin, yoksa bir çok aktiviteye binemez.