(İsfanbul Tema Park)
sıra olmasaydı daha ıyıydı .... ama hariha bir gun gecırdık
(İsfanbul Tema Park)
Bileğe vurulan damga çok hoşuma gitti,tekrardan dışarıda yemek yiyip içeriye girebilmek harikaydi.Aldigimiz bileti tüm gün boyunca her çeşit oyuna bilebildiğimiz için zamanımızın bize yetmesi ise başka bir güzeldi.
(İsfanbul Tema Park)
İlk başta direkt tereddütsüz aldım birden korktum gelmezse diye ama direkt geldi kodlar 3 tane aldım hiçbir sıkıntı olmadı
(İsfanbul Tema Park)
Her şey çok mükemmeldi,rüyada gibiydik.Emeği geçen herkese teşekkürler...