2 kişi,1 kişi fiyatına gittik. Superrrr. .
Emniyete cok önemveriyorsunuz, cok cok iyi.
Fiyatlar her alanda cok pahali.
Cok eglendik.
Teşekkürler firsat.me :) Sayenizde uygun fiyata çok keyifli bir gün geçirdik.
İyi gecti bir sıkıntı olmadı
indirim çok iyi geldi. yarı yarıya resmen.. İsfanbul ise güzel eğlenceli bir yer.. yetişkinler için çok fazla seçenek yok ama çocuklar için güzel.. çocuklar için bazı oyunlarda boy sınırlaması var. ıslandığınızda ise kurutma makinası var, gayet işe yarıyor.. 2tl ile çalışıyor..