(İsfanbul Tema Park)
Çok güzel
(İsfanbul Tema Park)
Çok güzeldi
(İsfanbul Tema Park)
2 kişi,1 kişi fiyatına gittik. Superrrr. .
(İsfanbul Tema Park)
Emniyete cok önemveriyorsunuz, cok cok iyi.
Fiyatlar her alanda cok pahali.
Cok eglendik.
(İsfanbul Tema Park)
Teşekkürler firsat.me :) Sayenizde uygun fiyata çok keyifli bir gün geçirdik.
(İsfanbul Tema Park)
keyifliydi
(İsfanbul Tema Park)
çok iyi ve çok eğlenceli
(İsfanbul Tema Park)
İyi gecti bir sıkıntı olmadı
(İsfanbul Tema Park)
indirim çok iyi geldi. yarı yarıya resmen.. İsfanbul ise güzel eğlenceli bir yer.. yetişkinler için çok fazla seçenek yok ama çocuklar için güzel.. çocuklar için bazı oyunlarda boy sınırlaması var. ıslandığınızda ise kurutma makinası var, gayet işe yarıyor.. 2tl ile çalışıyor..
(İsfanbul Tema Park)
Çok eylenceliydi
Sonraki Yorumlar