(İsfanbul Tema Park)
Güzel bir gün dolu dolu geçti zamanın nasıl geçtiğinin farkına bile varmadık
(İsfanbul Tema Park)
Herşey olması gerektiği gibi geçti teşekkür ederim
(İsfanbul Tema Park)
Muşteri hizmetiniz gerçekten mukemeeeel çok çok teşekur ediyorum bana hemen yardımcı oldular çok teşekurler
(İsfanbul Tema Park)
BİLETLERİ ALMAK SON DERECE KOLAY OLDU.
(İsfanbul Tema Park)
Güzel gündü uygun fiyat için teşekkürler
(İsfanbul Tema Park)
Çok iyi .memnun kaldık,teşekür ederiz.
(İsfanbul Tema Park)
Baştan sona kadar çok değişik ve harika bir gün yaşadık. Dünya standartlarında olduğunu düşündüğüm bir eğlence merkezi deneyimi oldu bizim için.Tüm personeliniz gayet ilgili ve yardımseverdi.Ayrıca indirimli bilet almak da gayet ekonomik oldu.Tekrar teşekkürler :)
(İsfanbul Tema Park)
Cocuğunuzla birlikte muhteşem bir gün geçirmek istiyorsaniz mutlaka gidin derim:) tabiki firsatme gibi bi siteden indirimli bilet almadan gitmeyin yoksa gişede 2 kati fiyat ödersiniz.
(İsfanbul Tema Park)
Çocuklarla harika bir gün geçirdik.Bu fiyata herşeyden sınırsız yararlandık.Çok teşekkür ederim.
(İsfanbul Tema Park)
Müşteri hizmetlerinizden çok memnun kaldık ,destekleriniz için teşekkür ederiz.saygılarımla
Sonraki Yorumlar