(İsfanbul Tema Park)
Müşteri hizmetleri ve yararlandığımız imkanlardan çok memnun kaldık
(İsfanbul Tema Park)
Bilet fiyatlarının biraz daha uygun olmasını bekliyoruz.
Yada sayılı,kısıtlı alternatif uygulamalar yapılmalı.
Iyi çalışmalar..
(İsfanbul Tema Park)
Ailem le güzel bir vakit geçirdik neseli ve eglenceliydi çocuklar için ideal bir yer personel güler yüzlü ve yardım sever herşey için teşekürler.
(İsfanbul Tema Park)
Cokguzel eglenebileceginiz yer cocuklarinizla guzel vakit gecirmek isterseniz ben burasi
(İsfanbul Tema Park)
Çok güzel bir hizmet, teşekkür ederiz
(İsfanbul Tema Park)
Çok eğlendim.çok beğendim. Kardeşimle birlikte yine geleceğim. Her sene en az bir kez gitmeyi düşünüyorum.
(İsfanbul Tema Park)
MÜKEMMEL BİR GÜNDÜ
(İsfanbul Tema Park)
Bence çok güzel tam çocuklar için dizayn edilmiş.
(İsfanbul Tema Park)
SÜPERSİNİZ GERÇEKTEN DAHA ÇOK ALIŞVERİŞ YAPACAĞIZ İNŞALLAH AMA DAHA FAZLA ÇEŞİTLİLİK OLSA DAHADA GÜZEL OLUR.ÖZELLİKLE YEME İÇME BÖLÜMÜNDE KAMPANYALI YERLER İSTANBUL DIŞINDA GENELLİKLE UZAK... İSTANBUL İÇİ BİRAZ DAHA KAMPANYALI YERLER OLSA FENA OLMAZ.TEŞEKKÜRLER HARİKASINIZ.
(İsfanbul Tema Park)
Müşteri hizmetlerinizden çok memnun kaldık ,destekleriniz için teşekkür ederiz.saygılarımla
Sonraki Yorumlar