Çok iyi di çok eğlenceli geçti açılışta gittik kapanışa kadar sonsuz eğlendik üstelik müşterilerle Çok iyi ilgileniyorlar En sevdiğim ünite ise nefeskesen, adalet kulesi, Viking bir de macera peresti çok beğendim 10 üstünden 10 puan veriyorum! Teşekkür ediyorum
Hersey cok güzeldi fakat park alanina daha cok alet olabilir. bu kadar alana daha cok alet yapilmasi gerekir. tabiki disneyland ile yarisamaz fakat almanya hollanda belcikadaki parklar ile kiyaslana bilir.
Her şey çok ama çok güzeldi. Sınırsız eğlencenin tadına vardık. Normal bilet fiyatlarının aksine indirimli olması ayrıca mutlu etti. Böyle güzel indirimlerin daha sık yapılmasını gerçekten çok isteriz.
Müşteri memnuniyeti, temizlik ve ofis personelinden içerideki çalısan personele kadar herşey çok mükemmeldi teşekkur ederiz
Çok memnun kaldım teşekkür ederim
Çok iyiydi sürekli geliyorm çocuklarım için bana tatilyayı hatırlatıyor böyle bir parka ihtiyacımız vardı bu parkın burda olması ayrı bir mutlu ediyor bni içeride herşey çok eglenceli
06.07.2020 tarihinde gittik. Pandemi dönemi olması ve haftasonunun olmaması nedeniyle yoğunluk yoktu. Hiç bir yerde sıra beklemedik. İki oğlum var. İkisi saat 7'de kapanmasına rağmen çıkmak istemediler. Çok mükemmeldi. Pahabiçilemez.