(İsfanbul Tema Park)
Çok iyi di çok eğlenceli geçti açılışta gittik kapanışa kadar sonsuz eğlendik üstelik müşterilerle Çok iyi ilgileniyorlar En sevdiğim ünite ise nefeskesen, adalet kulesi, Viking bir de macera peresti çok beğendim 10 üstünden 10 puan veriyorum! Teşekkür ediyorum
(İsfanbul Tema Park)
Hersey cok güzeldi fakat park alanina daha cok alet olabilir. bu kadar alana daha cok alet yapilmasi gerekir. tabiki disneyland ile yarisamaz fakat almanya hollanda belcikadaki parklar ile kiyaslana bilir.
(İsfanbul Tema Park)
Her şey çok ama çok güzeldi. Sınırsız eğlencenin tadına vardık. Normal bilet fiyatlarının aksine indirimli olması ayrıca mutlu etti. Böyle güzel indirimlerin daha sık yapılmasını gerçekten çok isteriz.
(İsfanbul Tema Park)
Tek kelimeyle harikaydı
(İsfanbul Tema Park)
Müşteri memnuniyeti, temizlik ve ofis personelinden içerideki çalısan personele kadar herşey çok mükemmeldi teşekkur ederiz
(İsfanbul Tema Park)
Çok memnun kaldım teşekkür ederim
(İsfanbul Tema Park)
Çok iyiydi sürekli geliyorm çocuklarım için bana tatilyayı hatırlatıyor böyle bir parka ihtiyacımız vardı bu parkın burda olması ayrı bir mutlu ediyor bni içeride herşey çok eglenceli
(İsfanbul Tema Park)
Çok güzeldi
(İsfanbul Tema Park)
Hizmet cok iyidi
(İsfanbul Tema Park)
06.07.2020 tarihinde gittik. Pandemi dönemi olması ve haftasonunun olmaması nedeniyle yoğunluk yoktu. Hiç bir yerde sıra beklemedik. İki oğlum var. İkisi saat 7'de kapanmasına rağmen çıkmak istemediler. Çok mükemmeldi. Pahabiçilemez.
Sonraki Yorumlar