Müşteriye çok güzel davranma konusunda Daha önceki gittiğim yerlere pek benzemiyor. Çok iyi bi yer yazıların haricinde açık büfe olduğu zaten artı. Mekan sahibi bizzat tek tek masa masa ilgileniyor. Fiyatına göre kalitesi çok fazla. Kahvaltı gerçekten harikaydı. Mekan sahibine kahvaltıdan sonra bizzat çok memnun kaldığımızı ve teşekkürlerimi sundum.
Çok begendık tekrar gideceğiz. İlgi alaka fevkaledeydi sıcak,samimi aile ortamı gıbıydı
Enfes bir kahvaltı yapabileceğiniz güzide mekanlardan biri. Hizmet kalitesi, yiyeceklerin doğallığı ve meşe ağaçlarının güzel görüntüsü eşliğinde kahvaltı yapmak isteyen herkesin kesinlikle uğraması gereken bir durak.
herkese tavsiye ediyorum, pişman olmazsınız
kahvaltı bir yana ilgi alaka çok iyiydi teşekkürler
Bence gidilip görülmesi gereken ve kahvaltı yapılması gereken bi yer menemeni daha azla geliştirilmeli
eşim ve 2 kızımla birlikte gittik. Kahvaltı çok güzel ve yeterliydi. İlgi ve alaka gayet güzeldi. Kahvaltı sonrasında çocuklar çimenlerde koşturup oynadılar.Çocuk parkı biraz daha iyileştirilebilir. Tekrar gitmeyi isteyeceğim bir yer, herkese tavsiye ederim.
herşey çok güZeldi. teşekkürler.