Ahmet Bey çok ilgiliydi. Kahvalti harikaydi. Bir yerin sahibi o anda yüzlerce müşterisi olmasına rağmen masaniza 5-6 kez gelip bir isteğiniz var mi, memnun musunuz diye sorar mi, daha önce hicbir yerde bu kadar ilgi görmedik, kahvaltiniz bittiğinde biraz daha istiyorum diyebiliyorsunuz. Demliginiz mangal ateşinde sicacik yaninizda. Daha masaya oturmadan kahvaltimiz masaya servis edildi, inanamadik! Hemen herşeyin servis edilmesi için Ahmet Bey dört dondu. Tek kelimeyle gerçekten muhteşemdi. Teşekkürler ☺
Cok keyifli bi yer..cok lezzetli bi kahvalti ve cok guzel bir gun gecirdik...ilgi ve alaka on numara servis ise muhtesemdi..emeklerine saglik tesekkurler..
Her şey çok mükemmel di.
Gerek doğal ortamının güzelliği gerek se işletmecilerinin profesyonel hizmet anlayışı ile bu mekan mükemmel kalitede bir yer.Ayrıca belrtmeliyim ki ürün çeşitliliği bolluğu ve hizmet kalitesi olağanüstü güzel
Mekana vardığınız an itibari ile karşılama ve servis superdi bütün hepsine teşekkürler. Ancak erkekler tuvaleti daha tertipli olmalıydı diye düşünüyorum.
güzel bir kahvaltı keyfi yaşadık. çalışanların ilgisine teşekkür ederiz.
İşletme sahibinin ve çalışanların müşterilere karşı olan ilgisi ve hizmeti çok iyi. Mekanın hemen yanı meşe ormanıyla çevrili. Tertemiz havayı ve oksijeni ciğerlerinizde hissediyorsunuz. Tabiatla başbaşa kalabileceğiniz, şehrin stres ve gürültüsünden uzakta çocuklarınızla birlikte zaman geçirebileceğiniz nezih bir mekan.
Merhaba ; öncelıkle çok güzel bir hafta sonu geçirdik ailece Ahmet ılgısı samımıyetı için tekrar tşk en kısa zamanda tekrar gelıcez.
Kahvaltı sunumu güzel ilgi alaka iyi bahar ayı bahçesi gayet güzel tavsiye ederim
10 kisi coluk cocuk memnun kaldik ilgileri icin tesekkur ederiz
Sonraki Yorumlar