her şey çok güzeldi tüm dostlara tavsiye ederim ilgi alaka 10 numara mekanda çok güzel
Herseyiyle güzeldi.bahara mangala gidecegiz inşallah
İşletmeci Ahmet abi harika bir insan. Çay demlikle geliyor ve sınırsız. Bir arkadas yorumda çay sınırlı dedigi icin yazıyorum. Hamak keyfi yapin, su maçı oynayın, ağaçların altında türk kahvenizi için, her firsatta oradayiz insallah.
gerçekten çok keyifliydi.teşekkür ederim
Mekan güzel, çok büyük değil. Bahçesi çocuklar için yeterli. Kahvaltısı fena değil. Bi de demleme çay sınırlı bilginiz olsun(çayı sevenlerin limiti sorması tavsiye olunur). Her şeye rağmen şehirden uzaklaşmak için güzel bir yer.
Huzurlu bir ortam, haftasonu tüm gününüzü geçirebileceğiniz bir yer.
İlgi ve alakadan çok memnun kaldık.
herşey çok güzeldi hizmet süperdi menemenize bayıldık.çook memnun kaldık teşekkür ederim.yine kahvaltıya gelicez bu sefer çok kalabalık olucaz.
güzeldi çok teşekkürler..ahmet arkadaş ilgine çok teşekkür ederiz.bizimle çok ilgilendin..sağolasın...tam bir aile ortamı ve çocuklar için güzel bir yer..
Çok keyifli bir yer!herşey çok güzeldi!çocuklarla gidip rahat edebileceğiniz harika bir yer:)emeği geçenlere çok teşekkürler:)
Sonraki Yorumlar