Çok samimi ve güzel bir ortam mutlaka tavsiye ederim =)
Tesis güzel, çalışanlar gayet güler yüzlü ve ilgili. Serpme kahvalti fakat açık bufeden farkı yok hatta biten malzeme masanıza geliyor. Çocuklu aileler için de gayet uygun. Oyun alanı ve hamaklar mevcut. Tekrar giderim diyebileceğim bir müessese. Herkese de tavsiye ederim.
Daha öncedende gittiğimiz bir mekan gayet memnunum işletme sahibi ve çalışanları işini iyi yapan ilgili kişiler
Mekan sahibi dahil olmak üzere tüm çalışanlar müşterilerine karşı güler yüzlü ve ilgililer. Kahvaltı konusunda her şey mükemmel, semaverde çay fikri oldukça güzel. Serpme kahvaltı olmasına rağmen biten kahvaltılıkları sürekli takviye etmeleri bu mekanı diğer mekanlardan ayıran en büyük özellik diye düşünüyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Böyle kahvaltı iatanbulda nadir yerlerde bulunur çayından ekmeklerine kadar herşey müthiş kesinlikle ziyaret edin
Mekan ve ortam olarak guzel bir yer, ayrica musteriyle ilgilenisleri iyi, masada bisey eksildiginde hemen tamamliyorlar. Kahvalti cesidi daha iyi olabilir.
16.04.2017 de gittik 2 aile 4 çocuk olarak güzel vakit geçirdik .mekan çok güzel hizmet muhteşem lezzetler harika hele tek tek masalları gezip bir eksik vArmi diye bakmalari ayrı bir incelik sahibine ve tum çalışan arkadaslara ayrı ayrı teşekkür ederiz tekrar gorusecegiz emeğinize sağlık
4 arkadaş ve 3 çocuk olarak gittik. İlgi güzeldi ortam temiz hava mükemmel ormanın içinde yeşil bir mekan . Çocukların kosturabilecegi çimenler var . Çocuk parkı biraz daha güzel olabilirdi . Kahvaltı serpme gibi başlayıp açık büfe gibi oluyor . Ne eksilirse mesadan tamamliyorlar.Yanınıza bir mangal koyuyorlar çay ve ekmek kizartiyorsunuz çok güzel düşünülmüş . Personele ve mekana teşekkür ediyorum . Tavsiye ederim.
Herşey çok güzeldi ağaçların arasında ahşap masalarda oturmayı tercih ettik. Hazır kurulu hamaklarımızda vardı. Kafa dinlemek keyif yapmak için iyi bir tercihti. Çalışanlarda işletme sahibide oldukça ilgili güleryüzlüydü. Baharla beraber daha da keyifli bir mekan olacağından eminim. Açık büfe gibi bittikçe yenilenen serpme kahvaltı tarzı da çok hoştu daha önce karşılaşmamıştık. Menüde olmamasına rağmen Türk kahvesi ikramı için de ayrıyetten teşekkürler. Güzel bi kahvaltı sıcak keyifli bi mekan için tavsiye ederim.