Daha öncede gittiğim ve memnun kaldigim bir mekan yine aynı sıcaklıkta tavsiye ederim.
Herşey çok güzeldi . Herkese tavsiye ederim.
Gerçekten sakin ve dolu bir kahvaltı yaptık. Kahvaltı sonrası minder ve hamakda zaman geçirmek guzeldi.
Gayet güzel kalabalık olduğundan dolayı elaman eksik
Çok güzel,sakin görseli doğası çok iyi bir yerdi.Gidilesi bir yer.Hem biraz nefes alınıp,hem de iyi zaman geçirilebilir.
Merhaba, öncelikle sıcak kanlı, güler yüzlü olmaları bizi çok mutlu etti.
Son derece ilgili ve alakalılar. Biz iki aile toplam 7 kişi çok memnun kaldık.
keyifli bir kahvaltı için 28/05/2017 de birçok mekan arasından burayı tercih ettik ve tekrar gideceğiz. Fiyatlar çok uygun hizmet Harika kesinlikle tavsiye edebiliriz.
Çık tesadüfen girdiğimiz ve memnun kaldığımız mekanın fırsat me fırsatlarını sonradan öğrendik .mekanın sahibi çok ilgili istediğiniz kahvaltılıklar bittikçe ilave olması ayrıca bir hoşluk.çim alanın olması çocuklar içinde bir fırsat.
Mekan cok guzel garsonlar ve mekan sahibi ilgili fakat çeşit biraz daha fazla olabilirdi.Cocuklu aileler icin ideal