(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Daha öncede gittiğim ve memnun kaldigim bir mekan yine aynı sıcaklıkta tavsiye ederim.
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Herşey çok güzeldi . Herkese tavsiye ederim.
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Gerçekten sakin ve dolu bir kahvaltı yaptık. Kahvaltı sonrası minder ve hamakda zaman geçirmek guzeldi.
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Gayet güzel kalabalık olduğundan dolayı elaman eksik
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Herşey çok güzeldi...
Çok güzel,sakin görseli doğası çok iyi bir yerdi.Gidilesi bir yer.Hem biraz nefes alınıp,hem de iyi zaman geçirilebilir.
Merhaba, öncelikle sıcak kanlı, güler yüzlü olmaları bizi çok mutlu etti.
Son derece ilgili ve alakalılar. Biz iki aile toplam 7 kişi çok memnun kaldık.
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
keyifli bir kahvaltı için 28/05/2017 de birçok mekan arasından burayı tercih ettik ve tekrar gideceğiz. Fiyatlar çok uygun hizmet Harika kesinlikle tavsiye edebiliriz.
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Çık tesadüfen girdiğimiz ve memnun kaldığımız mekanın fırsat me fırsatlarını sonradan öğrendik .mekanın sahibi çok ilgili istediğiniz kahvaltılıklar bittikçe ilave olması ayrıca bir hoşluk.çim alanın olması çocuklar içinde bir fırsat.
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Mekan cok guzel garsonlar ve mekan sahibi ilgili fakat çeşit biraz daha fazla olabilirdi.Cocuklu aileler icin ideal
Sonraki Yorumlar