(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Güler yüzlü sıcak karşılama:)
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Guzel bir ortam vardi memnun kaldik kahvalti doyurucu ama pek lezzetli oldufunu soyleyemiyecegiz.genel olarak guzeldi
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Güleryüzlü personel,kaliteli işletme.. Polonezköyde tercih edilecek ilk 3 yer arasında..
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Son derece mükemmel içten samimi bir karşılama tüm personel ilgili ve alakalı hizmet süper tam bir aile ortamı, özellikle sanırım işletme sahibi Ahmet Beyin yaklaşımı çok güzeldi. Bizim gittiğimiz gün hava kapalıydı fakat içeride gayet Güzel bir kahvaltı geçti. Güzel bir haftasonu geçirmek isteyen herkese tavsiye ederim.
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Samimi sıcak kusursuz.. Hizmet yaklaşım harika.. Mükemmel⭐⭐⭐⭐⭐
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
aile sıcaklıgı ile güler yüzle çok sıcak ve güzel bir ortamdı.
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
İşletme sahibi ve çalışanlar çok ilgili idi.kahvaltı fiyatına göre gayet iyiydi.kızarmış ekmek ve semaverde çay keyfi ayrı güzeldi.polonezköy de kahvaltı mekanımız burası artık...
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Beklediğimden çok daha iyiydi her şey hizmet ilgi alaka oldukca iyiydi
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Gerçekten çok keyifli bi yerdi,çalışan abilerim çok sıcak kanlıydı kesinlikle denemelisiniz. Kahvaltıda doymamak imkansız zaten herşey sınırsız tek sıkıntı polonezköye girdikten sonra daha yol olması
(Ayşe Teyze Bağ Bahçe)
Mekan çok güzel personel ilgisi ve servis gayet iyi. Yemekler lezzetli tavsiye ederim.
Sonraki Yorumlar