Güler yüzlü sıcak karşılama:)
Guzel bir ortam vardi memnun kaldik kahvalti doyurucu ama pek lezzetli oldufunu soyleyemiyecegiz.genel olarak guzeldi
Güleryüzlü personel,kaliteli işletme.. Polonezköyde tercih edilecek ilk 3 yer arasında..
Son derece mükemmel içten samimi bir karşılama tüm personel ilgili ve alakalı hizmet süper tam bir aile ortamı, özellikle sanırım işletme sahibi Ahmet Beyin yaklaşımı çok güzeldi. Bizim gittiğimiz gün hava kapalıydı fakat içeride gayet Güzel bir kahvaltı geçti. Güzel bir haftasonu geçirmek isteyen herkese tavsiye ederim.
Samimi sıcak kusursuz.. Hizmet yaklaşım harika.. Mükemmel⭐⭐⭐⭐⭐
aile sıcaklıgı ile güler yüzle çok sıcak ve güzel bir ortamdı.
İşletme sahibi ve çalışanlar çok ilgili idi.kahvaltı fiyatına göre gayet iyiydi.kızarmış ekmek ve semaverde çay keyfi ayrı güzeldi.polonezköy de kahvaltı mekanımız burası artık...
Beklediğimden çok daha iyiydi her şey hizmet ilgi alaka oldukca iyiydi
Gerçekten çok keyifli bi yerdi,çalışan abilerim çok sıcak kanlıydı kesinlikle denemelisiniz. Kahvaltıda doymamak imkansız zaten herşey sınırsız tek sıkıntı polonezköye girdikten sonra daha yol olması
Mekan çok güzel personel ilgisi ve servis gayet iyi. Yemekler lezzetli tavsiye ederim.