Mall of İstanbul Moi Sahne (Hapşuu Tiyatro)
Biletleri bir saat önceden aldık. Herhangi sıkıntı yaşamadık. Kasada Ilk sırada yer verdiler bize. Çok uygun.
Caddebostan Kültür Merkezi (Sermet Erkin İllüzyon Gösterisi)
Memnun kaldim Tesekkurler
Mall of İstanbul Moi Sahne (Canım Kardeşim 3)
Gayet memnunuz verilen hizmetten.
Mall of İstanbul Moi Sahne (Ölün Bizi Ayırana Dek)
Yer olarak çok iyi bir yerden biletlerimizi aldık, hiçbir problem olmadı. Oyun ise tempolu ve gayet eğlenceli tavsiye ederim.
Mall of İstanbul Moi Sahne (Ölün Bizi Ayırana Dek)
bilet alımı problemsiz idi,salon gayet güzeldi ,havalandırma çalışşsa daha iyi olurdu,sıcak oldu bayagı
oyuna gelince beklediğim gibi çıkmadı maalesef
Mall of İstanbul Moi Sahne (Ege ile Gaga Müzikali)
Biletimizi sorunsuz aldık. Teşekkürler
Mall of İstanbul Moi Sahne (Canım Kardeşim 3)
Kupondakinden daha iyi bir yerden izledik oyunu teşekkürler fırsat.me
Mall of İstanbul Moi Sahne (Fareler ve İnsanlar Tiyatro)
Çok Güzel Bir Oyundu, 3. Kez Bu Oyuna Gittim. İlk Defa Salonu Bu Kadar Boş Gördüm, Ramazandan Dolayı Olduğunu Düşünüyorum Açıkçası...
Eleştiri:
Salon Görevlileri Hiç Yoktu Malesef İlk Perdenin Sonuna Kadar O Boğucu Sıçakta Oyunu İzlemek Zorunda Kaldık. Kimseyi Bulamadım Havalandırmayı Açar Mısınınız Diye. Güvenlik İçeriye Biz Bakmıyoruz Diyor Ama Kapıda Bekliyor. En Son Oyuncuların Olduğu Yere Gittim İçeri Çok Havasız Havalandırmayı Açar Mısınız Diye? Bu Kadar Olmaz Açıkçası. Salon Ve Yetkililere Diyeçek Bir Şey Diyemiyorum.. Ama Siz Siz Olun moi Sahneyi Kesinlikle Tercih Etmeyiniz.
Mall of İstanbul Moi Sahne
Teşekkürler
Torium Sahne (Ege ile Gaga Müzikali)
Basarili eglenceli ve guzel.iyi vakit gecirdik.tesekkurler