Organizasyon gayet güzeldi çok memnun kaldık ilgi alaka çok iyiydi.
Son olarak içecekler gayet uygundu.
Her şey için teşekkür ederim.
İyi çalışmalar dilerim.
Location’den , Sahne’den, hizmet’den kısaca HERŞEYDEN çok memnun kaldık.... Mori Performance tşk ederiz... Harika bir gece yaşadık... artık sık sık görüşme dileğiyle.
Nilay G.
Girişler çok sıkıntılıydı çok sıra bekledik ve çok yavaş içeriye alindik giriş için daha profesyonel bir gişe beklerdim hüsrana uğradık.havalandirma çok kötüydü hatta hiç yoktu nerdeyse çatıyı acmasalar havasızlıktan herkes bayilabilirdi.Ama Koray Avcı muhteşemdi performans müthiş ses ışıklar sahne çok iyi.
Girişte biraz beklesekte gerçekten çok güzel bir mekan ayakta olan kısım çok geniş ve rahattı.Ancak tek sıkıntı öndeki masaların ve sandalyelerin yüksek olması sahneyi net
görmemizi engelliyor. Ayrıca oturanlarında rahat edemediğini gördüm.. Normal masa
ve sandalye kullanılması daha rahat olur her açıdan.Koray Avcı sayesinde çok güzel bir
gece yaşadık ve mekanında rahat olması sayesinde.
Halk konserine gitmişiz gibi 9buçukta kapı açılışı yazmasına rağmen 1 saat sıra bekledikten sonra 23.10 da içeriye girebildik.
Sıra beklemek kötü daha farkı bir çözüm bulunmalı. Çalışanlarınızdan Orhan ve garsonlardan Ercan’a çok teşekkür ediyoruz. Süper çalışanlar
Sadece klimalarla ilgili ptoblem yasandi onun haricinde hersey harikaydi.
Güzel bi uygulama, çalışmalarınızda başarılar dilerim...
Şüphe içide bileti almıştım hatta mekana 2 saat önce gidip sordum bir sorun olmayacağını söylediler. Kapı açılışında mesaj göstermeden bileti nerden aldığımızı ismimizi sorup direk içeri aldılar , mekanda çok güzeldi.