(Antalya Akvaryum)
indirim kimi mutlu etmez ki :)
(Antalya Akvaryum)
100 TL ind bilet alışverişi için teşekkürler
(Antalya Akvaryum)
Herhangi bir sorun yaşamadan girdik müzelere. Kum Müzesi ve Akvaryum... Teşekkür ederiz...
(Antalya Akvaryum)
Antalya akvaryum gayet hoş bir yer. Özellikle çocukların güzel vakit geçireceği bir mekan. İçerisi çok temiz ve çok güzel. Gezerken kendinizi kaybedebiliyorsunuz.